Terug naar aanbod
Medium_foto-renedegilde-011 Medium_foto-renedegilde-008 Medium_foto-renedegilde-015 Medium_foto-renedegilde-030 Medium_foto-renedegilde-032 Medium_foto-renedegilde-031 Medium_foto-renedegilde-036 Medium_foto-renedegilde-044 Medium_foto-renedegilde-045 Medium_foto-renedegilde-046 Medium_foto-renedegilde-048

Marten Meesweg 91-121 Rotterdam
3068AV Rotterdam


Kantoor

Metrage 3.497 m²
Huurbaar vanaf 156 m²
Type aanbod Huur
Huur prijs € 150,- per m²


Foto-renedegilde-003

Joost Rusman

makelaar

jru@mik.nl

010-4530303

Bezichtiging inplannen

Algemeen.
Kantoorruimte in het moderne kantoorgebouw “Alexanderpoort” aan de Marten Meesweg te Rotterdam. Alexanderpoort is gezien de ligging naast een openbaarvervoer knooppunt uitstekend bereikbaar.


Indeling
Voor verhuur is momenteel nog circa 3.497 m² kantoorruimte beschikbaar, de kantoorruimte is als volgt ingedeeld:

Verdieping

Metrage

Beschikbaarheid

Begane grond

circa 1.034 m²

Beschikbaar vanaf circa 156 m2

1e verdieping (unit 1.1 – 1.3)

circa 1.393 m²

Beschikbaar vanaf circa 687 m2

4e verdieping(unit 4.2)

circa 639 m²

Beschikbaar

7e verdieping (unit 7.1)

circa 204 m²

Beschikbaar

7e verdieping (unit 7.2)

circa 227 m2

Beschikbaar

Totaal beschikbaar

circa 3.497 m²

 

Parkeren
Kantoorgebouw Alexanderpoort beschikt over een parkeeraccommodatie.
Parkeernorm is 1:42 m².

Locatiegegevens.
Auto
Het kantoorgebouw is gesitueerd langs de A20 ter hoogte van de afslag Rotterdam/Prins Alexander en Capelle a/d IJssel.

Openbaar vervoer
Het gebouw is gelegen aan de Marten Meesweg tegenover het NS- en metrostation Alexander met goede treinverbindingen naar Rotterdam Centraal Station, Utrecht,
Den Haag en Amsterdam. Tevens hebben de buslijnen van het stads- en streekvervoer
hier hun halteplaats.


Voorzieningen.
• twee representatieve entrees met toegangscontrolesysteem (ingang A: huisnummer 107-121 en ingang B: huisnummer 91-105;
• per kern 2 personenliften met een hefvermogen van 1.000 kg. of 13 personen;
• warmtewerende en isolerende beglazing;
• volledige luchtbehandeling door middel van airconditioning (4-pijps inductie-units langs de gevel, die per stramien van 3,60 m. individueel regelbaar zijn);
• nieuwe verlaagde systeemplafond met bandrastersysteem ten behoeve van de plaatsing van demontabele scheidingswanden en met ingebouwde, energiezuinige tl.-armaturen;
• cement-dekvloer, waarin vloergoten zijn opgenomen met de mogelijkheid om de 60 cm. vloerzuiltjes te plaatsen;
• per verdieping een dames- en een herentoiletgroep in de centrale kern;
• verwarming door middel van radiatoren met thermostaatkranen op de begane grond;
• gemiddelde, nuttige vloerbelasting kantoorruimte 250 kg/m²;
• het gehele kantoorgebouw wordt in gerenoveerde staat opgeleverd.

Voorwaarden en condities.
Huurprijs kantoorruimte
€ 150,-- per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w. en servicekosten.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 750,-- per plaats per jaar, te vermeerderen met b.t.w. en servicekosten.

Voorschot servicekosten
Eenmaal per jaar vindt een verrekening plaats op basis van de werkelijk gemaakte kosten van zowel de servicekosten van € 40,00 per m² per jaar te vermeerderen met b.t.w., als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende leveringen en diensten.
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s) en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en de gehuurde ruimten;

Onderhoud en periodieke controle van:
• verwarmingsinstallatie(s);
• luchtbehandelingsinstallatie(s);
• liftinstallatie(s);
• hydrofoorinstallatie(s);
• glazenwasinstallatie(s);
• brandmeldinstallatie(s);
• gebouwbewakingsinstallatie(s);
• huismeester;
• storingsmeldersinstallatie(s);
• automatische schuifdeuren;
• sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep en dergelijke;
• schoonmaak algemene ruimten;
• buitenzonwering;
• verlichting algemene ruimten alsmede noodverlichting gehele gebouw;
• parkeerinstallaties;
• verzorging huisvuil;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• algemeen onderhoud;
• ingerichte algemene ruimten;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurtermijn
5 jaar, waarna automatisch verlengd voor een aansluitende periode van 5 jaar.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Voorwaarden en condities.
Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Algemeen.
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Algemeen.
Kantoorruimte in het moderne kantoorgebouw “Alexanderpoort” aan de Marten Meesweg te Rotterdam. Alexanderpoort is gezien de ligging naast een openbaarvervoer knooppunt uitstekend bereikbaar.


Indeling
Voor verhuur is momenteel nog circa 3.497 m² kantoorruimte beschikbaar, de kantoorruimte is als volgt ingedeeld:

Verdieping

Metrage

Beschikbaarheid

Begane grond

circa 1.034 m²

Beschikbaar vanaf circa 156 m2

1e verdieping (unit 1.1 – 1.3)

circa 1.393 m²

Beschikbaar vanaf circa 687 m2

4e verdieping(unit 4.2)

circa 639 m²

Beschikbaar

7e verdieping (unit 7.1)

circa 204 m²

Beschikbaar

7e verdieping (unit 7.2)

circa 227 m2

Beschikbaar

Totaal beschikbaar

circa 3.497 m²

 

Parkeren
Kantoorgebouw Alexanderpoort beschikt over een parkeeraccommodatie.
Parkeernorm is 1:42 m².

Locatiegegevens.
Auto
Het kantoorgebouw is gesitueerd langs de A20 ter hoogte van de afslag Rotterdam/Prins Alexander en Capelle a/d IJssel.

Openbaar vervoer
Het gebouw is gelegen aan de Marten Meesweg tegenover het NS- en metrostation Alexander met goede treinverbindingen naar Rotterdam Centraal Station, Utrecht,
Den Haag en Amsterdam. Tevens hebben de buslijnen van het stads- en streekvervoer
hier hun halteplaats.


Voorzieningen.
• twee representatieve entrees met toegangscontrolesysteem (ingang A: huisnummer 107-121 en ingang B: huisnummer 91-105;
• per kern 2 personenliften met een hefvermogen van 1.000 kg. of 13 personen;
• warmtewerende en isolerende beglazing;
• volledige luchtbehandeling door middel van airconditioning (4-pijps inductie-units langs de gevel, die per stramien van 3,60 m. individueel regelbaar zijn);
• nieuwe verlaagde systeemplafond met bandrastersysteem ten behoeve van de plaatsing van demontabele scheidingswanden en met ingebouwde, energiezuinige tl.-armaturen;
• cement-dekvloer, waarin vloergoten zijn opgenomen met de mogelijkheid om de 60 cm. vloerzuiltjes te plaatsen;
• per verdieping een dames- en een herentoiletgroep in de centrale kern;
• verwarming door middel van radiatoren met thermostaatkranen op de begane grond;
• gemiddelde, nuttige vloerbelasting kantoorruimte 250 kg/m²;
• het gehele kantoorgebouw wordt in gerenoveerde staat opgeleverd.

Voorwaarden en condities.
Huurprijs kantoorruimte
€ 150,-- per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w. en servicekosten.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 750,-- per plaats per jaar, te vermeerderen met b.t.w. en servicekosten.

Voorschot servicekosten
Eenmaal per jaar vindt een verrekening plaats op basis van de werkelijk gemaakte kosten van zowel de servicekosten van € 40,00 per m² per jaar te vermeerderen met b.t.w., als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende leveringen en diensten.
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s) en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en de gehuurde ruimten;

Onderhoud en periodieke controle van:
• verwarmingsinstallatie(s);
• luchtbehandelingsinstallatie(s);
• liftinstallatie(s);
• hydrofoorinstallatie(s);
• glazenwasinstallatie(s);
• brandmeldinstallatie(s);
• gebouwbewakingsinstallatie(s);
• huismeester;
• storingsmeldersinstallatie(s);
• automatische schuifdeuren;
• sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep en dergelijke;
• schoonmaak algemene ruimten;
• buitenzonwering;
• verlichting algemene ruimten alsmede noodverlichting gehele gebouw;
• parkeerinstallaties;
• verzorging huisvuil;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• algemeen onderhoud;
• ingerichte algemene ruimten;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurtermijn
5 jaar, waarna automatisch verlengd voor een aansluitende periode van 5 jaar.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Voorwaarden en condities.
Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Algemeen.
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Mik Bedrijfshuisvesting B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Medium_foto-renedegilde-011 Medium_foto-renedegilde-008 Medium_foto-renedegilde-015 Medium_foto-renedegilde-030 Medium_foto-renedegilde-032 Medium_foto-renedegilde-031 Medium_foto-renedegilde-036 Medium_foto-renedegilde-044 Medium_foto-renedegilde-045 Medium_foto-renedegilde-046 Medium_foto-renedegilde-048